Re: Nie wstaje mi automatycznie interfejs sieciowy - co robię źle?

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 14 Lis 2005, 10:22:13 CET

Użytkownik Łukasz Maśko napisał:

>Mam podpiętą po USB sieciówkę WiFi. Skonfigurowana - ogólnie działa. Ale
>rc-scripty jej nie odpalają. Analogicznie, nie jest uznawana za sieciówkę
>przy zamykaniu systemu. Efekt - bez wyłączenia interfejsu nie chce się
>zamknąć system, bo hotplug wisi na module, a moduł jest zajęty przez
>kernel. Urządzenie jest na chie ATMEL, sterowniki znalazłem na sieci. W
>systemie jest widziane jako atml0. Plik konfiguracyjny wygląda tak
>(wyciąłem klucz):
>
>$ grep -v ^# /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-atml0
>DEVICE=atml0
> [...]
a moze modul przyjmuje parametr nazwy interfejsu?
jakby sie nazywal wlanX albo ethX, to pewnie rc-scripty by go widzialy...
a moze zrob mu alias w modprobe.conf

--
Lukasz