Skrypt kontrolujacy prace procesu..

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 14 Lis 2005, 18:29:32 CET

> moze zwyczajnie wystarczy while true; do ./odpalenie.uslugi ; done; z
> jakas ew obsluga bledow zeby to nie zjadlo calego systemu jak usluga
> bedzie padac, odpalone bezposrednio pod screenem?, jak usluga padnie,
> to wstanie, jak padnie znow wstanie znow..

jak juz wspomnialem na poczatku, programista ze mnie zaden.
Wiec moze ktos pomoze mi ubrac taki pomysl w petle czy cos:

Skrypt jest banalny i odpala usluge:

#!/bin/sh
cd ~/coduo
wait 100
./coduo_lnxded +set net_ip 81.219.225.161 +set net_port 28960 +set dedicated 2 +set fs_homepath
cd ~/coduo/aweuo21
cp console_mp_server.log ~/callofduty_log/
cd ~

Jak teraz to trzasnac w petle i tyle?
Zeby po ostatniej komendzie wykonywal pierwsza..

Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP