Fwd: pld - chyba jedyna dystrybucja ktora utrudnia uzytkownikowi zainstalowanie jej (fwd)

Pon, 14 Lis 2005, 20:08:26 CET

On Monday 14 November 2005 20:00, Maciej Bodus wrote:

> to juz wiem, tylkoz eby nie bylo wiecej takich jak ja poprawcie prosze na
> ftp i w dokumentacji, bo mozna sie pogubic
Niestety, każdy robi co chce w pld - jak chcesz by dokumentacja była
poprawiona to po prostu ją popraw, podeślij łatki - będzie dla innych.

> pozdr
> forestg
>
> ps. udalo sie zrobic w koncu ale na sposob bardzo dziwny i skomplikowany
super

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/