Skrypt kontrolujacy prace procesu..

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 14 Lis 2005, 20:26:29 CET

> #!/bin/bash

> wynik=`ps aux | grep [c]oduo_lnxded | wc -l`

> if [ $wynik -eq 0 ]
> then
>   cd ~/coduo
>   wait 100
>   ./coduo_lnxded +set net_ip 81.219.225.161 +set net_port 28960 +set
>   dedicated 2 +set fs_homepath cd ~/coduo/aweuo21
>   cp console_mp_server.log ~/callofduty_log/
>   cd ~
> fi

> Odpal w cronie i juz.

Ale ja przez Crona odpalam tak naprawde screena, a na jego jednej konsoli
dopiero usluge. Jak to wcisne do crona to bedzie chcial odpalac co jakis czas
screen'a. Druga rzecz o ktorej nie wspomnialem, to to ze mam 2 usulugi
odpalone (te same na innych portach). Wiec jak jedna nawet padnie to
jest druga i skrypt moze nie wykryc ze jedna juz nie dziala.

Z innej nieco bedzki, jak zrobic poleceniem katalog ktorego nazwa
bedzie dynamicznie tworzona jakos losowo, np bedzie w nazwie data.
Chcialbym aby przy kazdej padace plik loga byl kopiowany do
dynamicznie stworzonego katalogu, poniewaz przy restartcie uslugi log
jest zerowany.

Z gory dzieki ze okazana pomoc.

--
Pozdrowienia,