Skrypt kontrolujacy prace procesu..

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 15 Lis 2005, 09:58:15 CET

05-11-14, pszemaz WP <pszemaz w wp.pl> napisał(a):

> [...]

pod walunkiem ze coduo_lnxded bedzie sie wykonywal az sie nie skonczy
i nie padnie, bo inaczej error bo sie poforkuja.

dwa, ze poco do tego cron'a mieszac
wystarcz po reboocie, screen <nazwaskryptu> ktory zawiera powyzszy kod
w razie watpliosci man pdksh, man screen

> Ale ja przez Crona odpalam tak naprawde screena, a na jego jednej konsoli
> dopiero usluge. Jak to wcisne do crona to bedzie chcial odpalac co jakis czas
> screen'a. Druga rzecz o ktorej nie wspomnialem, to to ze mam 2 usulugi
> odpalone (te same na innych portach). Wiec jak jedna nawet padnie to
> jest druga i skrypt moze nie wykryc ze jedna juz nie dziala.

i zostaw w spokoju tego biednego crona

> Z innej nieco bedzki, jak zrobic poleceniem katalog ktorego nazwa
> bedzie dynamicznie tworzona jakos losowo, np bedzie w nazwie data.
> Chcialbym aby przy kazdej padace plik loga byl kopiowany do
> dynamicznie stworzonego katalogu, poniewaz przy restartcie uslugi log
> jest zerowany.

man mktemp

--
Maciej Pijanka