openssh ?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 15 Lis 2005, 15:16:39 CET

On Tue, Nov 15, 2005 at 02:03:31PM +0100, Łukasz Buczyński wrote:
> mam problem polegajacy na tym, ze sesje ssh po prostu przestaja sie
> odswiezac, czyli ekran jak by zamarza, a sesja nadal funkcjonuje.
> Normalnie moge wykonywac komendy ich wyniku nie widze, ale normalnie sie
> one wykonuja w systemie, tak bynajmniej mowia logi ktore tailuje
> lokalnie. Jest to swieza instalacja bez zadnego firewalla czy
> drastycznie zmienionej konfiguracji sshd czy grsecurity limitow etc.
> Ma ktos jakies pomysly ??
oo..
zauwazylem dokladnie to samo na jednej maszynce. Z tym ze:
- dotyczy to ogolnie sesji tcp, nie tylko ssh(httpd a nawet netcat w
  pewnym momencie czasami staje)
- dotyczy tylko jednego routerka u mnie, natomiast ruch "przejsciowy"
  przez niego idzie ok. Co ciekawe - dzieje sie tak wylacznie w
  przypadku laczenia sie z adresow ktore na routerku powinny ulegac
  natowaniu. Gdy lacze sie z serwerka na router, z zewnetrznego ip -
  wszystko gra.
- amd64, 2.6.14-0.6

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI