siefs, scmxx

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 15 Lis 2005, 22:44:27 CET

Dnia wtorek, 15 listopada 2005 21:33, kermit1715 w wp.pl napisał:
> to on mi ta bitmape ustawia jako tapete, ale chyba jej nigdzie na karcie
> mmc nie zapisuje (albo ja nie moge znalezc gdzie Bitmaps, Misc ?? ) (no
> chyba ze scmxx ma tak dzialac :) )

O ile się nie myle to tak ma działać. Opcją --slot [numer] ustalasz jako co to
ma trafiać czy tlo, wygaszacz itp. Kiedyś sporo się bawiłem scmxx i nie
przypominam sobie abym kiedykolwiek zapisał coś w pamięci;) Jeżeli
potrzebujesz wgrać tylko jeden obrazek to możesz wgrać go tak jak teraz na
tapete a potem załadować do karty. U mnie to było Rozrywka->Przejżyj
BMP->Ładuj->Operator->Zapisz->Explorer->OK ale ja mam ME45 (On ma wbudowaną
"jakąś" pamięć;)) No ale dla większej ilości danych (w tym nietypowych) to
chyba tylko siefs... Niestety nie korzystałem jeszcze z tego.

--
Pozdrawiam, Kamil.