openssh ?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 16 Lis 2005, 08:45:50 CET

On Wed, Nov 16, 2005 at 08:42:50AM +0100, Łukasz Buczyński wrote:
> [ciach]
> jest rano myslalem, ze bedzie lepiej, a tu dalej to samo, eh. Jak by
> jeszcze jakis blad byl, no to by bylo cudownie a tu cisza.

a to nie jest tak że piszesz sobie po konsoli lub np xterm via ssh
i np + screen i czasem wciskając jakąś dziwną kombinację konsola/xterm
się "odłancza" nic nie reaguje, nie wyświetla ...
zamykasz okno, logujesz sie ponownie i widzisz (bunajmniej mi sie to
czasem zdarza na xterm + screen) na screen'ie ze napisałeś jakies
znaczki ?

bo mnie to zaciekawiło i mam ten problem używając WM, xterm + ssh +/-
screen

abram.
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa