openssh ?

Łukasz Buczyński buczo w mfi.pl
Śro, 16 Lis 2005, 09:11:45 CET

Michal Abramowicz napisał(a):
> a to nie jest tak że piszesz sobie po konsoli lub np xterm via ssh
> i np + screen i czasem wciskając jakąś dziwną kombinację konsola/xterm
> się "odłancza" nic nie reaguje, nie wyświetla ...
> zamykasz okno, logujesz sie ponownie i widzisz (bunajmniej mi sie to
> czasem zdarza na xterm + screen) na screen'ie ze napisałeś jakies
> znaczki ?
>
> bo mnie to zaciekawiło i mam ten problem używając WM, xterm + ssh +/-
> screen
Nie, ale zauwazylem inna ciekawa rzecz, ze po odpaleniu komendy "yes" za
kazdym razem wywala sie wieszalo po prostu od razu. Teraz zrobilem
downgrade kernela iproute2 i iptables i uwaga ... chodzi bez zawieszania
nie jestem jeszcze pewny na 100% bo dopiero 20 min niecale po downgrade,
ale "yes" nie wywala nie zamraza mi ekranu.

Pakiety sa w nastepujacych wersjach:
kernel-2.6.14.1-1
iproute2-2.6.11-3
iptables-1.3.1-6 w 2.6.11.10_6

Mam nadzieje, ze to to.. bo poki co czarna magia. Czy ktos ma jeszcze
jakies pomysly?? Ja oczywiscie dam znac jesli na tych pakietach bedzie
mi chodzilo poprawnie!.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Buczyński