openssh ?

Łukasz Buczyński buczo w mfi.pl
Śro, 16 Lis 2005, 10:12:24 CET

Marek Guevara Braun napisał(a):
> A jak wygląda to dla np. nieszyfrowanej sesji via netcat:
>
> na zdalnej maszynie odpalamy basha na porcie 54321:
> $ nc -l -p 54321 -e /bin/bash
> a na lokalnej łączymy się z nim:
> $ nc zdalne_ip 54321
> echo on
> yes
>
> Też się wiesza?
>
> Czy powyższe objawy są związane z jakimś konkretnym terminalem (xterm,
> aterm, konsola linux, konsole), czy od niego niezależne ?
>
> Może jakiś tcpdump z transmisji na starym i na nowym
> kernelu/iproute/itables.
jedyne co sprawdzalem to ssh1 i ssh2 kompresja i bez kompresji i zmiany
terminali xterm, linux, w wszystkich przypadkach problem nadal
wystepowal. Co do sesji nie szyfrowanej to teraz troche za pozno na
testy tcpdump nie mowil nic innego niz zazwyczaj, a przynajmniej ja nic
nie zauwazylem. Teraz juz jestem po downgradzie wiec nie przetestuje.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Buczyński