drukowanie z nie kde-aplikacji

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Śro, 16 Lis 2005, 21:25:57 CET

Mam problem kiedy chce cos wydrukowac z mozilli czy openoffice, takze z
opery sie nie da
Aplikacje robia zwieszke i tyle (openoffice po minucie+ pisze ze
wystapil blad drukowania)
Z aplikacji typu konqueror lub kpdf  da sie ale z xpdf juz nie.
ogólnie to
$ lp plik.txt
$ lpr plik.txt
$ cupsdoprint -P nazwa_drukarki plik.txt
           nie drukują, zawiesi sie i nic. Zadnych informacji w
/var/log/cups/* o probie drukowania, nic, a ustawialem LogLevel na
debug2, debug ,warn...
Jedyne co drukuje to
$ kprinter plik.txt
, po tej komendzie pojawia sie w tray-u kde ikonka drukarki, w innych
przypadkach nie.

Aktualizowalem cups, glibc z CVS
Zdawalo mi sie na poczatku ze to przyczyna najnowszego kde 3.4.3 ale na
twm to samo
zmienilem plik /etc/cups/cupsd.conf na ten z cupsd.rpmnew
ale to nic nie dalo.

Mozecie cos poradzic?

Pozdrawiam TOmek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1