Waszym zdaniem dobry klient NNTP podobny do mutta?

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Śro, 16 Lis 2005, 23:25:30 CET

Dnia Wed, 16 Nov 2005 19:45:03 +0100
"Andrzej 'The Undefined' Dopierała"	<undefine w aramin.net> napisal(a||e)s:

> slrn-pl ;)

A propos... wlasnie ostatnio wywalilem, bo... update PLD AC, slang 1.x
idzie do piachu, update na 2.x, slrn 0.7.4 na ktorym oparty jest slrn-pl
nie dziala z slang 2.x, cos tam innego w systemie za to wymaga juz slang
2.x ;]

Nie aktualizujesz systemu, specjalnie nie upgrade'owales slanga bo o tym
wiedziales, czy masz 2 wersje slang w systemie ?

W sumie czyste slrn nie jest takie zle... tylko nie wiem gdzie sie
podziala opcja sortowania postow sposobem zdefiniowanym przez
uzytkownika, ale nie chce mi sie bardzo szukac... ;]

--
pozdr. Sławomir Kawała
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net