Problemy z XMMS i GTK

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Czw, 17 Lis 2005, 01:32:49 CET

Witam,
Robiłem ostatnio parę upgradów na kompie. Niestety sporo tych zmian było
i nie wiem po której problemy się pojawiły.
Ale wszystko szło z AC.
Otóż teraz we wszystkich aplikacjach GTK 1 czcionki zwariowały.
Żadnych polskich liter i do tego są wielkie.
Między innymi w XMMS.
Do tego używam FVWM-Crystal, no i mam ustawione Sticky dla XMMS'a.
Tak chyba nawet było w standardowej konfiguracji.
No a teraz bezpośrednio po uruchomieniu jest na wszystkich panelach, ale
jak tylko otworzę nowe okno (np. Playlisty), to od razu wszystkie okna
XMMS tracą Sticky.
W konfiguracji fvwm nic nie zmieniałem i wciąż wszystkie okna XMMS mają
ustawione Sticky.
Z czym to może mieć związek??
Sądzę że te dwie kwestie są jakoś połączone i coś się stało z GTK, przy
czym akurat GTK+-1 nie zmieniałem, tylko 2.
Czy ktoś się już spotkał z czymś takim, bądź ma pomysł co z tym zrobi??

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>