Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 17 Lis 2005, 10:30:53 CET

On Thu, 17 Nov 2005 09:22:02 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> IIRC w NEST był większy burdel ;) IMO w AC nie jest teraz tragicznie.
> Odkąd Arek zaczął mieszać na FTP nawet pojawiają się tam pakiety i
> ostatnio nawet nic mi nie wybuchało.

Dokładnie. Arek odwala kawał dobrej roboty :-)
Coraz częściej mam wrażenie, że problem z wydaniem AC nie tkwi w braku
ludzi, umiejętności devów, czy nawet braku czasu, ale w braku jasno
sprecyzowanych celów, które należy osiągnąć, aby AC mogło być wydane.
Mamy dużo różnych TODO walających się w CVSie, ale brak dokumentu
opisującego aktualny stan AC i to co jest jeszcze do zrobienia (a może
jest taki dokument, ale ja o nim nie wiem?).
Obecnie wygląda to mniej więcej tak, że każdy sobie rzepkę skrobie, a
nie robimy dystrubucję :-(

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org