karta Ethernet na ISA

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 17 Lis 2005, 12:52:27 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 12:52:05PM +0100, Pawel Bobrowski wrote:
> Posiadam wiekową kartę sieciową jeszcze na ISA, tyle o niej wiem ze jest zgodna z NE2000.
obsluguje pnp?

> Czy ktos moglby mi podpowiedziec, jak ja uruchomic na PLD?
ladujesz modul ne, w opcjach dodajesz irq i port ;)
(powinien byc do ustawienia zworkami na karcie, ewentualnie jakims
programem dosowym.. ewentualnie mozesz probowac standardowych ;)
do wykrywania chyba sluzyl pakiet isapnpcostam.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI