Stabilne PLD

Marteen marteen w go2.pl
Czw, 17 Lis 2005, 12:58:39 CET

Tak przygladam sie tej dyskusji i tak sobie mysle ze:

1) W chwili obecnej tak naprawde to przydalaby sie jakas porzadna wersja
dyskietki do instalacji
przez siec tak zeby nie bylo problemow z instalacja aktualnej wersji lezacej
na serwerz. Zaraz sie pewnie dowiem od wiekszosci zeby instalowac z rescue
itp.Mozliwe ze to dobry pomysl ale wydaje mi sie ze stworzenie wersji
dyskietki byloby najlepszym rozwiazaniem bo czlowiek moglby szybko i
skutecznie i przy minimalnym nakladzie czasowym zainstalowac sobie system
(czasu jak wiadomo kazdemu brakuje).

2) Przydalaby sie kontrola nad tym co trafia do stable bo 2 czy 3 razy
zdarzylo mi sie ze serwer odlecial i trzeba bylo robic reinstalacje z nowym
zestawem pakietow.

3) PLD ogolnie rzecz biorac nie jest najgorsze, ale zawsze moze byc lepsze:)

pozdrawiam

Marcin