Stabilne PLD

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 17 Lis 2005, 14:42:30 CET

On Thu, Nov 17, 2005 at 02:22:41PM +0100, Jacek Osiecki wrote:
> Wiesz, tylko w takim razie naprawdę zamrażanie dystrybucji jest głupotą.
> Ja akurat swój serwer i tak przeprowadzam na nową maszynę, ale już sam się
> zastanawiam czy dobrze robię instalując AC zamiast normalnego debiana...

Też się zgadzam ale inna część każe mi chcieć posiadać dystrybucję ...

> Po co więc w ogóle robimy freeze dystrybucji?
Po to że pewna część naciska żeby zrobić, a inni nie chcą bo mają swoje
powody, np brak czasu i inne.

Trzeba przypomnieć sobie co się stało z RA i wyciągnąc wnioski !
Z tego co pamiętam to ja też chciałem zamknięcia ra, pamiętam boje o
nest, dc produkt avernego i innych i nerwowe reakcje pldówka.
Ra się zamkło, trochę poprawek wyszło (dałem nawet dysk na poprawki, mam
nadzieje ze się przydał do czegokolwiek) i ra umarło, z braku chęci i
potrzeby prowadzenia tego przez ludzi ...

Jeżeli ktoś się czuje na siłach i chce dłubać w ra to proszę bardzo,
ja nie mam nic przeciw bo i tak nie mam prawa głosu ;-)

pozdrawiam
m.a.

ps: jedyna słuszna metoda to COŚ ROBIĆ, COŚ z sensem. ;-)
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa