Stabilne PLD

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 17 Lis 2005, 15:48:24 CET

On Thu, 17 Nov 2005, Marteen wrote:
> 2) Przydalaby sie kontrola nad tym co trafia do stable bo 2 czy 3 razy
>    zdarzylo mi sie ze serwer odlecial i trzeba bylo robic reinstalacje z
>    nowym zestawem pakietow.

???
Nawet tego nie skomentuję... nigdy z powodu jakichś problemów z serwerem
(poza fizycznym padem sprzętu lub podejrzeniem włamania) nie musiałem
robić reinstalacji...

"Przydałaby się kontrola"... piękne określenie tylko - wymyśl procedury
testowania, automatyczne. Wszyscy będą szczęśliwi widząc je.