Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 17 Lis 2005, 19:01:46 CET

On Thu, 17 Nov 2005 16:36:01 +0100
Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> wrote:

> Do udzielających się w wątku niedeveloperów - jeśli poza dobrymi
> radami (które niewątpliwie są, dobre), nie macie zamiaru nic więcej
> wnieść do tego wątku (np. deklaracji 'ja zrobię to'), zakończmy to.

Mogę przygotować (na przyszły tydzień powiedzmy) opis stanu
aplikacji/bibliotek GNOME/GTK+ w AC. Co się nie buduje, jakie są
problemy z zależnościami itd. itp. Więcej nie potrafię niestety zrobić.
Tylko jaki to ma sens, skoro większość użytkowników/developerów nie jest
zainteresowana wydaniem AC?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org