Brak usb

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 17 Lis 2005, 21:37:59 CET

Łukasz Maśko wrote:

> Grześ, a nie mówiłem, że ręcznie? ;-) To do przedpiścy ;-)

NIE PRAWDA! Żle wpisany alias w modprobe.conf! Ważne jest nawet to czy
użyjesz spacji czy tabulacji jako odstępu! Trzeba przeszukać skrypty
startowe i sprawdzić sposób parsowania modprobe.conf. Nie pamiętam z
głowy jaki jest poprawny separator. U mnie montuje się z automatu ale
zajeło mi to ok 30min grzebania w /etc/rc.d/rc.* zanim zorientowałem
się, że u mnie są spacje a powinna być tabulacja (albo na odwrót).

Pozdrówka
Grzesiek