Multi wglad do pliku LOG'a

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pią, 18 Lis 2005, 01:01:24 CET

Witaj PLD:!

Chcialbym aby kilku uzytkownikow posiadajacych konta shellowe na
serwerze mialo wglad do konkretnego pliku LOGa, oczywiscie wglad "na
zywo", czyli loguja sie przez putty i np na jednej z konsol screena
widza co jest na bierzaco zapisywane do pliku.
Przyznam, cudowalem troszke z poleceniem "tail".. jakos to wyswietla,
ale z pewnoscia nie na zywo, tylko jakies partie, co jakis czas,
ogolnie nie to co szukam. Podawalem rozna parametry, ale albo ja zle
odczytuje man'a albo one nie dzialaja jak ja bym chcial.
Prosze podsuncie mi jakies haslo, jaki program bylby dobry do tego
typu zastosowania.
Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,