Problemy z XMMS i GTK [OT]

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Pią, 18 Lis 2005, 01:49:20 CET

> Ten model chyba tak ma - ja sie nauczyłem, że nie należy przełączać
> widoczności okienek playlisty i equalizera bo znikają - generalnie
> do sterowania xmms-em używam ikonek playera fvwm-crystal i się tym
> nie przejmuje - przynajmniej playlista nie zajmuje mi miejsca na
> desktopie ;-) - a jak chcę zmienić kolejność odtwarzania to
> "menu play" -> "Pokaż/ukryj odtwarzacz"

Przyzwyczaiłem się do tego, żeby mieć belkę XMMSa zawsze na wierzchu.

> Z ciekawości - której wersji fvwm-crystal używasz?

fvwm-crystal-20050306-1

> BTW. poldek:/all-avail> ls -I fvwm* xmms gtk+
> fvwm-crystal-3.0-0.2   			<-- polecam tą wersję !!!
> fvwm2-2.5.14-2
> fvwm2-icons-2.5.14-2
> fvwm2-perl-2.5.14-2
> gtk+-1.2.10-16
> xmms-1.2.10-4

Poza crystalem resztę mam w tych samych wersjach.

> i nie mam opisywanych objawów z aplikacjami GTK+.
>
> Pozdrawiam,
> Marek
>
> PS. Można jeszcze pogrzebać w ustawieniach styli okien fvwm-crystal
> (Menu Crystal -> Menu dewelopera -> WindowStyle) zauważyłem, że
> gdy ustawi się opcję Title (generalnie xmms ma własną belkę
> i fvwm-crystal nie wyświetla dodatkowej swojej) dla okienek Equalizera
> i Playlisty to aktywuje się im "utracona" opcja Sticky (a belki
> systemowej i tak nie widać) - być może trzeba by sprawdzić
> jakiego rodzaju są to okienka i zmienić "na trwale" ustawienia stylu
> [...]

Tylko właśnie jak w crystalu nic nie zmieniałem.
Dla pewności sprawdzałem również konfigurację z backupu jest dokładnie
to samo.

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>