Reiser4 na kernel-grsecurity-2.6.11.10-6

paszczus@gzowski.opole.pl paszczus w gzowski.opole.pl
Pią, 18 Lis 2005, 15:26:33 CET

Cytowanie "Mariusz Goch (pH4Lk0n)" <ph4lk0n w gmail.com>:

> Witam,
> Próbuję postawić czyste PLD z AC na wolnej partycji.
> Zainstalowałem jako z ftpa, uruchamia się, chodzi.
> Roota zostawiłem na XFS, ale pozostałem partycje mam na Reiser4.
> Przy montowaniu dostaję komunikat, że nie może zamontować, itp.
> A w logach coś takiego:
> Dodam, że tutaj mam jajko kompilowane z CVSu 2.6.12.6-0.2 z jednym
> dodatkowym patchem na vga.

Moglbys sprobowac na nowszym? np. 2.6.14.2-4 ? lezy w ac-ready.

Mi tam dziala reiser4 bez problemow, wpis w fstab:

/dev/md2                /home/raid0                     reiser4
defaults,nosuid 1 1

i:

kernel-grsecurity-2.6.14.2-4
reiser4progs-1.0.5-2