Reiser4 na kernel-grsecurity-2.6.11.10-6

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Pią, 18 Lis 2005, 16:16:18 CET

> Moglbys sprobowac na nowszym? np. 2.6.14.2-4 ? lezy w ac-ready.
>
> Mi tam dziala reiser4 bez problemow, wpis w fstab:
>
> /dev/md2                /home/raid0                     reiser4
> defaults,nosuid 1 1
>
> i:
>
> kernel-grsecurity-2.6.14.2-4
> reiser4progs-1.0.5-2

Po upgradzie na to jajko reiser zaczął się montować, ale z kolei alsa
padła. Dostałem serię komunikatów typu:
snd: Unknown parameter `device_mode'
snd_seq_device: Unknown symbol snd_info_register

To zadam teraz inne pytanie.
Potrzebuję jajko z którym nie będzie żadnych problemów we współpracy z
iptables, alsa, nvidia.

Którą wersję polecacie i skąd ją ściągnąć, czy też samemu kompilować z
cvsu??

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>