Reiser4 na kernel-grsecurity-2.6.11.10-6

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Pią, 18 Lis 2005, 16:37:41 CET

> Po upgradzie na to jajko reiser zaczął się montować, ale z kolei alsa
> padła. Dostałem serię komunikatów typu:
> snd: Unknown parameter `device_mode'
> snd_seq_device: Unknown symbol snd_info_register

Zakomentuj linijke dotyczącą alsy w /etc/modprobe.conf z parametrem
device_mode.

> To zadam teraz inne pytanie.
> Potrzebuję jajko z którym nie będzie żadnych problemów we współpracy z
> iptables, alsa, nvidia.

Mi to wszystko działa na najnowszym kernelu zarówna z jak i bez
grsecurity tyle, że kernel-video-nvidia bedziesz musiał sobie sam
skompilować.

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki