Brak usb

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 18 Lis 2005, 17:31:31 CET

Dnia czw 17. listopada 2005 22:17, Łukasz Maśko napisał:

> Wpisz udera do grupy proc i usb (patrz moja linijka w fstab i devgid=78) i
> wystarczy. Mi w każdym razie xscanimage działa.

No to może ja się podłączę do dyskusji.
Niedawno pisałem o identycznym problemie a, że nie miałem już więcej czasu na
szukanie zrobiłem strasznie brzydko i saned uruchamia się z prawami root-a.
I w związku z tym zwykły user może przez sieć używać skanera.
Nie rozwiązało u mnie sprawy montowanie z odpowiednimi opcjami /proc/usb, ani
dodanie saned do odpowiednich grup czyli proc i usb. Idąc tym tropem i
dodając zwykłego urzytkownika do odpowiednich grup też można mu dac dostęp do
skanera. Ale nic to wszystko nie dało.
Jak będę w domu to mogę przesłać to co mam u siebie czyli konfigurację i ls z
katalogu /proc/usb.
Widząc, że jeszcze komuś to nie chce działać będę miał większą motywację do
działania i testowania...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.
(William Szekspir)