Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Pią, 18 Lis 2005, 18:54:00 CET

On Fri, 18 Nov 2005 17:14:08 +0100
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

>  > cel, a tym celem obecnie jest wydanie AC.
>
> Nie. Popełniasz tu błąd w rozumowaniu. :-) Celem robienia PLD nie
> jest wydanie jakiegoś tam AC, którego wydanie jest istotne z punktu
> widzenia marketingowo/end-userowego. Celem jest posiadanie ładnie
> dostosowanych pakietów do użytku na komputerach będących pod pieczą
> developerów PLD i ten cel całkiem nieźle realizuje obecne preAC. :-)

Tak :-) Po wymianie zdań z kilkoma osobami zacząłem myśleć tak samo.
Jest tak, jak piszesz, wydanie Ac, Th, czy czegokolwiek innego jest
ważne ze względu na marketing i tych userów, którzy nie potrafią sobie
poradzić z rescuecd+ftp, a dla większości z nas stan obecny, kiedy mamy
bardzo aktualną dystrybucję dostosowaną do naszych (developerów)
potrzeb, jest idealny :-)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org