Dzielenie lacza miedzy linuskem a winda z uzyciem /etc/sysconfig/interfaces

panta_rei slawi w grota.mine.nu
Pią, 18 Lis 2005, 21:40:48 CET

Witam

http://pl.docs.pld-linux.org/ch14.html

> No i jak postawic sambe w miare szybko zeby ten komp z winda mial
> dostpe do mojego dysku? :)

http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_samba.html

Zaglądaj czasem na stronę dystrybucji :)

Pozdrawiam!
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
                     www.sztrandek.int.pl