Problem z usb-storage przy bootowaniu systemu.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 18 Lis 2005, 23:26:06 CET

Próbuję przerobić LiveCD, żeby się bootowało z pendrive'a. Samo załadowanie
kernela już mam opanowane (syslinux), problemem jest teraz moduł
usb-storage.  Konkretnie chodzi o fakt, że przy załadowaniu tego modułu sam
pendrive jest niby to rozpoznawany, ale tablica partycji jest "tłumaczona"
w nieodpowiedni sposób. Mianowicie za normalne uważam, że dysk jest
raportowany tak:

[...]
sda: assuming drive cache: write through
 sda: sda1

a tym czasem przy bootowaniu z pendrive'a mam taki tekst:

[...]
sda: assuming drive cache: write through
 /dev/scsi/host1/bus0/target0/lun0: p1

Czy jest jakiś sposób, żeby uzyskać pierwszy rodzaj zamiast drugiego? Przy
tej postaci nie umiem zamontować partycji (bo nie mam pojęcia, jakie
urządzenie za nie odpowiada). W szczególnosci sda1 istnieje, ale nie jest
uznawane za dysk.