Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Sob, 19 Lis 2005, 09:02:42 CET

On Sat, 19 Nov 2005 00:57:53 +0100
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Nieee... Ja na przykład mógłbym się opiekować rzeczami
> okołopythonowymi (może poza Zope), bo i tak w tym grzebie.

O fajnie. Chyba ser kiedyś miał pomysł na to żeby ludzie się
podeklarowali czym sie będą zajmować, ale nic z tego nie było. Może
nastały lepsze czasy :)
Ale zobaczymy, czy jeszcze ktoś by się czymś zajął, no i jak dla mnie,
to propozycja qwiata na disscuss jest też ciekawa.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org