Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Sob, 19 Lis 2005, 11:14:45 CET

On Sat, 19 Nov 2005 10:51:35 +0100
Marcin Król <hawk w limanowa.net> wrote:

> AFAIR to conajmniej kilka osob sie deklarowalo. Np ja  -
> http://www.pld-linux.org/hawk - musialbym ta liste co prawda
> uaktualnic, ale +/- ...

Fajnie. Może da się te deklaracje i podział pracy połączyć z pomysłem
qwiata i stworzyć nową filozofię PLD :)
Można by przygotować prowizoryczną listę osób/deklaracji i zobaczyć, czy
znajdzie się na tyle dużo chętnych, żeby taki podział 'obowiązków'
wprowadzić w życie.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org