Problem z usb-storage przy bootowaniu systemu.

dhubleizh@o2.pl dhubleizh w o2.pl
Sob, 19 Lis 2005, 14:09:40 CET

Dnia Fri, 18 Nov 2005 23:26:06 +0100, Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>
napisał:

> Czy jest jakiś sposób, żeby uzyskać pierwszy rodzaj zamiast drugiego?
> Przy
> tej postaci nie umiem zamontować partycji (bo nie mam pojęcia, jakie
> urządzenie za nie odpowiada). W szczególnosci sda1 istnieje, ale nie jest
> uznawane za dysk.

[czarny w kacper ~]$ sudo modinfo usb-storage
author:         Matthew Dharm <mdharm-usb w one-eyed-alien.net>
license:        GPL
parmtype:       delay_use:uint
parm:           delay_use:seconds to delay before using a new device
vermagic:       2.6.13.4-1 686 GRSECURITY gcc-3.3
depends:        ide-core,usbcore,scsi_mod

A scsi_mod masz w initrd razem z zlaeżnościami? Wątpie :P

Co do samej idei live-a na penie. IMHO bezpośrednie przerobienie
havnerowskiego live-a nie do końca jest udanym pomysłem, bo pen jest rw, a
live jest zrobiony częściowo na squashfs (ro) i częściowo na tmpfs (w
ramie). Też ostatnio pogrzebuję w live-ie i myślę, że lepiej by było na
penie mieć wszystkie pliki rw - albo przynajmniej znacznie wiecej, bo to
sprawi, że live będize bardziej elastyczny (będzie można do neigo
doinstalować i trzymać na penie cały czas), ale trzeba będzie bardziej go
zabezpieczyć, żeby ktoś go nie skopał grzebiąc sobie w nim...

Zdroofka
Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda