Stabilne PLD

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Sob, 19 Lis 2005, 14:29:52 CET

On Sat, 19 Nov 2005 14:15:42 +0100
"dhubleizh w o2.pl" <dhubleizh w o2.pl> wrote:

> No więc ja jestem developerem i ten stan nie jest idealny :> Nie
> wszyscy mają w domu 3Mbity jak ja, albo stawiają maszyny na
> uczelniach/w firmach, gdzie kable prawie palą sie od prędkości.
> Niektórzy mają neostradkę, albo coś innego i też chcieliby
> posmakować, a do tego trzeba iso!

Mam neo+ i to wcale nie najszybsze i nie narzekam. Zdarzyło mi się
korzystając właśnie z tego neo kilka razy instalować PLD przez net i
uważam, że trochę przesadzasz.

> Masowa instalacja PLD w np. laboraorium też jest do bani, bo muszę
> spędzić X godzin nad jedną maszynką, żeby ściągnąć i zainstalować
> pakiety z sieci i kontrolować, jak to idzie, potwarzać X razy te samą
> procedurę na 16 maszynach, bawić się 16 razy przez rescue - bleeee

Nie robiłem nigdy czegoś takiego, ale nie wierzę, żeby nie dało się tego
robić sensowniej niż oddzielna instalka na każdej maszynie. Ale to może
ktoś inny się na ten temat wypowie.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org