Stabilne PLD

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 20 Lis 2005, 16:58:30 CET

On Sun, Nov 20, 2005 at 04:51:47PM +0100, dhubleizh w o2.pl wrote:
> Czyli to nie jest tak na prawde dyskusja, jakie ma być PLD, tylko dyskusja
> czego się nie zrobi i dlaczego nic nie zostanie zrobionie/zmienione? OK

Wiesz, też mogę pogadac sobie o tym jakie PLD mogłoby być. Tylko co z
tego skoro nie ma chętnych do wdrożenia tego w życie?

Masz propozycje do instalatora. Są chetni do opieki nad instalatorem?
Nie, więc rozmowa o tym jest jałowa.

Get the facts.

--
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..