Notebook - pytanie sprzetowe

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Nie, 20 Lis 2005, 18:23:49 CET

On Sun, 20 Nov 2005 18:01:11 +0100
Kacper <kacper w kraj.com.pl> wrote:

> Dnia 2005-11-20 17:22, Marteen wypowiedział takie oto słowa::

> Bosz, a skąd my mamy wiedzieć jakiego tego laptopa sobie kupiłeś i
> jakie on ma wymagania co do typu pamięci??
> Bierzesz specyfikacja na stronie producenta i czytasz.
>
> Zapewne będzie to jakiś DDR SO-DIMM, ale jaki?

NTG!!! To nie jest grupa 'mam komputer i co dalej', ani 'laptopy' ani
nic podobnego!
Tak jak Kacper napisał, poczytaj dokumentacje albo napisz na jakieś
forum o laptopach, sprzęcie, czy czymkolwiek podobny, ale bez przesady,
nie tutaj.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org