To musi byc RAID ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Nie, 20 Lis 2005, 20:16:45 CET

Dnia niedziela 20 listopad 2005 18:25, Kacper napisał:

> no, i na tym stawiasz raid 5 na wszystkich dyskach albo jak wystaczy
> równo 900GB to mozesz zrobić 5 z mirorem dodatkowo.

OK, a jak z konfiguracją takiego cuda? Da się to normalnie uruchomić czy
trzeba spędzić z tydzień w googlach i drugi tydzień na próbie uruchomienia.
Oczywiście chodzi o kogoś takiego jak ja, który nigdy wcześniej z takimi
rozwiązaniami nie miał styczności.

> Są też płyty główne z 4 gniazdami SATA i 1,2 TB z tego wyskrobiesz a są
> i większe dyski.

No tak, ale te znając życie zaraz zrobi się z 1,5TB ;)

W sumie to nie będę wiedział ile miejsca kamery potrzebują (Nawet nie wiem ile
ich jest dokładnie) więc w "praniu wyjdzie" ile wszystkiego potrzeba.

Paweł