To musi byc RAID ?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 20 Lis 2005, 23:29:08 CET

On Sun, Nov 20, 2005 at 09:10:11PM +0100, Tomasz Grobelny wrote:
> A jak wygląda sprawa z RAID5? W szczególności wydajność i możliwość bootowania
> z czegoś takiego.

No cóż, z tego co mi wiadomo grub/lilo nie potrafią się zbootować z soft
raid 5. Ja to robię tak, iż tworzę małego raid1 który służy jako /boot,
na reszcie miejsca tworzę raid5.

--
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..
   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.