instalacja PLD na dysku SCSI - kernel panic

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 21 Lis 2005, 17:07:37 CET

no to nie wywalczylem (nigdy nie generowalem initrd).
Chwilke pogooglowalem, znalazlem takie oto cos:

geninitrd -v -f /boot/initrd 2.6.4-1

To powyzsze ciut zmodyfikowalem pod jadro, ktore mam z mini iso pld
tam jest kernel wlasnie 2.6.4-1

Teraz tak, znalazlem (po montowaniu sda3 i chroocie na nia)
modprobe.conf.rpmnew i tam byly zapisy pewnie instalatora wlasnie
odnosnie mojego scsi. Nadpisalem tym plikiem plik modprobe.conf, ktory
byl pusty.

Teraz pytanie gdzie zrobic chroot ? na sda3 (partycja root) czy na sda1
(partycja boot). A moze jakos inaczej, bo wywolalem komende jak na
gorze napisalem, cos sie porobilo, ale efekt po restarcie nadal ten co
byl :(

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP