Montowanie systemu plików usb

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Pon, 21 Lis 2005, 21:24:55 CET

W związku z problemami z dostępem do skanera, odkryłem, że w rc.sysinit źle
jest montowany /proc/bus/usb. Nie jest brana pod uwagę informacja o sposobie
montowania z fstab-a tylko jest to na sztywno w skrypcie.
W związku z tym zmiany poczyniane w fstab-ie nie przynosiły rezultatów...
Mała poprawka w pliku. Jeśli jest poprawna politycznie to jak ktoś może to
niech dorzuci gdzie trzeba...

Pozdrawiam
Grzegorz

P.S.
Nadal nie wiem co zrobić żeby przekonać saned żeby widział mój skaner na
usb... :|
Widzi go tylko jak się go uruchomi z prawami root-a... :|
A to raczej porażka przecież...