gnupg smime

Adam amag Turowski kontoo2 w op.pl
Pon, 21 Lis 2005, 23:47:25 CET

Używam Kmaila i do tej pory radziłem sobie z gnupg bez kodowania załączników.
Jednak chciałbym, żeby również były kodowane. W konfiguracji Kmaila w
Bezpieczeństwo, zakładka Narzędzia szyfrujące mam zaznaczone S/MIME jako
"błąd". Po naciśnięciu Przeskanuj ponownie dostaję informację:
Podczas wykrywania obsługi S/MIME w narzędziu GpgME:
GPGME został skompilowany bez obsługi S/MIME.
Sprawdziłem, że nie ma pluginów do tej biblioteki. Poszukałem czegoś co mogło
by się okazać pomocne i znalazłem gnupg-smime oraz gmime ale żaden z tych
pakietów nie rozwiązał sprawy.
W związku z tym mam pytanie czy to ja muszę pokombinować z Kmailem czy też
muszę sobie sam skompilować bibliotekę GpgME z ogsługą S/MIME?

--
Who did my sandwitch eat?
registered linux user #361334