Routing statyczny

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 21 Lis 2005, 23:49:06 CET

Dnia sobota, 12 listopada 2005 17:12, Radosław Raszyk napisał:

> [...]

Miałem kiedyś  laptopa ze zwaloną kartą sieciową ale nie było jak ją wyłączyć
w biosie - podłączyłem drugą kartę sieciową na pcimcia - rtl8139 - system ją
znalazł, modprobe 8139too i eth1 poszło na OK przez /etc/init.d/network
reload .  Napisałem jak powyżej route add default gw 83.17.*.* eth1 - ale za
nic nie chciał się połączyć z siecią.  Co jeszcze mogło być problemem?

Problem był niezależnie czy istniało eth0 czy nie.

Miesiu