drukowanie dwustronne w KDE

Wto, 22 Lis 2005, 00:00:52 CET

On Monday 21 November 2005 23:52, Miesiu wrote:

> kpriter -=> właściwości -=> 4 na stronie - po prawej stronie na dole.
To drukuje 4 strony na jednej stronie kartki papieru. Ja chcę natomiast 2
strony dokumentu na jednej stronie kartki papieru i 2 kolejne str. dokumentu
na drugiej stronie tej samej kartki papieru.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/