Brak usb

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Lis 2005, 11:33:54 CET

Dnia poniedziałek, 21 listopada 2005 10:44, Grzegorz Pietrzak napisał:
[...]
> U mnie jest już dla zwykłego użytkownika oki. Ale saned nadal nie może
> udostępnić tegoż skanera... :|

Mi saned udosptępnia ale po sieci. Mogę za jego pośrednictem w miarę
bezproblemowo skanować z innego komputera podłączonego do sieci. Ale
lokalnie też mi nie działa. Mam jednak wrażenie, że bardziej winny jest tu
frontend (xscanimage) a nie sam saned. Nie miałem jednak czasu ostatnio,
żeby to dobrze zdiagnozować.