nowy udev i eagle_usb

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 22 Lis 2005, 12:41:15 CET

--- Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

[...]
> Problemem jest:
>
> 1. nieladowanie eagle-usb, ale to ustalilismy mozna sobie wpisac
> do /etc/modules

w przypadku urządzenia usb powinien zadziałać hotplug i moduł powinien
zaostać samoczynnie załadowany. czy mógłyś mi pokazać co pokazuje
udevmonitor --env po modprobe eagle-usb? co mówi lsusb -v o tym
modemie? co pojawia się w dmesg?

> 2. nieladowanie ppp_generic, ale to patrz pkt. 1

powinien zostać załadowany przez eagle-usb jesli dobrze rozumiem?

> 3. nietworzenie /dev/ppp po zaladowaniu ppp_generic i to jest najwiekszy
> problem. Tak wiem ze mozna sobie to dopisac skryptow startowych ale to
> juz nie jest prawidlowe rozwiazanie.

mamy mały problem ze skryptem startującym udev. jak wszystko dobrze
pójdzie to jeszcze dziś w ready wyląduje poprawiony pakiet.

p.s. gdzie init-scripts znajdę odpowiednik poprzednio proponowanej
przeze mnie poprawki?

--
Fryderyk Dziarmagowski