Brak usb

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 22 Lis 2005, 16:22:02 CET

Dnia wto 22. listopada 2005 11:33, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia poniedziałek, 21 listopada 2005 10:44, Grzegorz Pietrzak napisał:
> [...]
>
> Mi saned udosptępnia ale po sieci. Mogę za jego pośrednictem w miarę
> bezproblemowo skanować z innego komputera podłączonego do sieci. Ale
> lokalnie też mi nie działa. Mam jednak wrażenie, że bardziej winny jest tu
> frontend (xscanimage) a nie sam saned. Nie miałem jednak czasu ostatnio,
> żeby to dobrze zdiagnozować.

No to może to jakoś wspólnie zdjagnozować bo mi udostępnianie jest
potrzebne...
U mnie działa lokalnie bez żadnych problemów.
Sprawdź w rc.sysinit jak jest montowany /proc/bus/usb.
Jeśli jest tam:
mount -t usbfs usbfs /proc/bus/usb
to zmień to na
mount /proc/bus/usb
I wtedy powinno być oki lokalnie.
Jak byś mógł podesłać co konfigurowałeś dla saned, to bym był wdzięczny...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Niewiele jest rzeczy, które wyrządziły światu tyle szkód, co przekonanie
różnych jednostek czy grup, że tylko oni są wyłącznymi posiadaczami prawdy.
(I. Berlin)