Brak usb

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 22 Lis 2005, 17:38:55 CET

Dnia wto 22. listopada 2005 16:50, MiB napisał:

> Witam!
>
> Pokasowałem zbędne grupy, porozdawałem uprawnienie dla grupy `usb` do
> wszystkich urządzeń skanera i... mogę skanować przez (x)scanimage.
> Niestety - Gimp ciągle się nie mogę do skanera dostać :(
> Niemniej jednak już można skanować :)

Ja używam xsane. Jest zabójcze w tym co mi potrzeba.
Skanuję na potęgę albumy ze zdjęciami, i xsane jest do tego super :D
Próbowałeś?
A ja zobaczę jak u mnie z tym Gimp-em.
I jeszcze miałem spróbować w OOorg.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Człowiek ma prawo patrzeć na drugiego z góry tylko wówczas, kiedy chce mu
pomóc, aby się podniósł. (Gabriel Garcia Marquez)