problemik z CUPS - zacinanie kolejki

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Śro, 23 Lis 2005, 00:45:57 CET

Michał Panasiewicz wrote:

> problem w tym ze dokument idzie na drukarke która sie blokuje (na
> wyswietlaczu wyswietla zły format), dane są RAW (bezposrednio z drivera
> windowsowego) i winne jest ustawienie w driverze formatu letter
Też mam taki sprzęt - drukarki Nashuatec (poza tym są świetne) nie posiadają
takiej miłej funkcji jaką mam np w HP - "jak letter to drukuj na A4"

> tutaj cups IMHO nie wiem czy jest winny, bo raczej nie ma kontroli nad
> tymi danymi,
> bardziej by mi chodziło o takie skonfigurowanie które wydruk który nie
> zszedł z kolejki w jakims czasie omijał/przekazywał na koniec kolejki
U mnie taki wydruk nie jest już w CUPSie - jest w drukarce, drukarka nie
może
wydrukować i staje, CUPS ją wyłącza po timeoucie. (u mnie dopiero skasowanie
w drukarce zwalnia kolejkę, bo wydruk już jest poza kontrolą CUPSa)

Więc IMHO albo wykryjesz, że wydruk jest zły zanim puścisz na drukarkę albo
drukarka takie wydruki będzie odpowidnio traktować - w trybie RAW jakoś
inaczej tego nie widzę...

--
Andrzej Zawadzki