problemik z CUPS - zacinanie kolejki

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Śro, 23 Lis 2005, 06:58:50 CET

Dnia środa, 23 listopada 2005 00:45, Andrzej Zawadzki napisał:
> Też mam taki sprzęt - drukarki Nashuatec (poza tym są świetne) nie
co to znaczy świetne wg Ciebie skoro odmawiają współp[racy na takiej
prościźnie?

> posiadają takiej miłej funkcji jaką mam np w HP - "jak letter to drukuj na
> A4"

Przerabiałem już HP, Epsona, Canona i Stara - i jakość każda drukarka z tych
firm sama obcinała mi wydruk jak był większy niż dopuszczalny - albo
drukowała głupoty jak się nie poznała na kodach albo (HP1220C) wręcz
ignorowała taki dokument - ale zatrzymywanie drukarki to pierwsze słyszę.

Jak widzę montowanie inteligencji do drukarki nie wyszło jeszcze.

Miesiu