Problem z podłączeniem się do AP (wi-fi)

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Śro, 23 Lis 2005, 09:19:40 CET

On Wed, 23 Nov 2005, Lukasz Marciniak wrote:

> Witam,
>
> Właśnie zacząłem swoją przygodę z sieciami wi-fi pod linuxem i mam
> problem z podłączeniem się do AP.
>
> Sprzęt to:
> AP: Netgear RangeMax Wireless Router WPN824
> Karta: Netgear RangeMax Wireless PC Card WPN511
>
> Laptop wykrywa kartę, iwconfig pokazuje interface ath0,
> ifconfig ath0 up podnosi interface (nadaje mu adres ipv6?? nie wiem czemu)
> iwlist ath0 scan znajduje AP
tutaj brakuje podlaczenia sie do AP:
iwconfig ath0 essid "Twoj essid"

> Jednak jak zrobię dhcpcd ath0 to dostaję:
> ath0: no IPv6 routers present
> Jak dodam do ath0 adres ipv4 to mogę go pingować, ale AP już nie.
>
> AP ustawiam do testów w tryb bez żadnego szyfrowania.
>
> Chyba jestem już blisko zestawienia tego połączenia ale nie bardzo wiem
> czego mi brakuje ;-)
:)

--
Yaro

        IRL: Jaroslaw Dziubek        |    "Kobieta nigdy nie jest
     http://yaro.perfect.net.pl/     |  bardziej szczera niż wtedy,
 KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |      gdy mówi milionerowi:
  IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110  |       kocham cię." Wolter