Brak usb

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 23 Lis 2005, 10:34:04 CET

Dnia śro 23. listopada 2005 09:27, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia środa, 23 listopada 2005 01:24, Grzegorz napisał:
> [...]
>
> Może spróbuj w pliku /etc/sysconfig/rc-inetd/saned ustawić DAEMONARGS=s255
> a potem zrestartować inetd i wtedy spróbuj skanować. Komunikaty będziesz
> miał w syslogu. Nie mam pojęcia czy to zadziała, bo według dokumentacji
> tryb debug różni się od trybu demona (man saned). Ale spróbować można. Poza
> tym upewnij się, że w powyższym pliku masz USER=saned i GROUP=saned (tak
> jest chyba domyślnie, ale warto sprawdzić).

Oki.
Sprawdzę wszystko. Ale z uprawnieniami w /etc/sysconfig/rc-inetd/saned to już
tyle razy mieszałem, że raczej jest dobrze. Bo nawet tak jak pisałem,
ustawiłem żeby był uruchamiany z prawami root-a...
DAEMONARGS=s255 to napewno "s255"?!?
Bo z lini poleceń miało być "d256"...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Nie wyrzucaj bohatera z twojej duszy, dzierżyj święcie twoją najwyższą
nadzieję. (Zaratustra)